sin morski, zajaši vjetar hondo; radni naslov


 


radni naslov: zajaši vjetar hondo


scena prva – ext dan

t i t (jedan je normalan a drugi ljevoruk) jašu na retardiranim old tajmerima prašnjavom bourbonskom cestom 

(kamera prelazi na groplan)

t na glavi ima sumnjičavo eastwoodovsko oko i rupicu na bradi ala krik naglas

t je mlađi puno mlađi još nepoznat takoreć 

ima brucelozu i neizdrživ svrab u lijevom dlanu jer je popio voćnu mrenu što ju je pripravila karirana macha i koja je pretpostavlja se prilikom transporta iz prostornovremenskog kontinuuma izgubila neka svoja ljekovita svojstva


scena druga - ext dan

cijeli dan ih prate mrlje od vlage i munjonosni oblak no oni to nisu primjetili zbog pokvarenog azimuta

uputa za glumce i režisera: postoji stereotip prema kojemu ubojice nisu elokventne već delikventne osobe pa se glumci trebaju držati tog levitirajućeg izvanosjetilnog psihičkog poremećaja


scena treċa – ext sumrak 

t i t nisu prozborili niti riječ sve do jučer kad se t konačno odlučio na verbalno zlostavljanje

t: brale ne pariš mi ka opaki hladnokrvni ubojica (upre u njega upitni pogled)

t: možda zato što nisam (odgovori i premjesti cigarilos iz lijevog u desni kut usana)

t: ja san isto gadni ubojica ma nisan ubija koliko i ti jer san još mlad 

(t ništa ne komentira samo značajno zaškilji onim svojim eastwoodovskim okom)

t: koga si sve ubija (ponovo taj upitni pogled) 

t: dylanovu tarantulu jednog raka i pet malih polipa nije isplativo sad ubijam samo vrijeme 

t: a kako to

t: jednostavno nakon što je prošao određeni kvantum vremena premještanje ikeinoga kauča u popodnevni termin ubijanja oka pokazao se kao pun pogodak od onda sam nastavio ležati zavaljen u ravnoteži samodostatnog postojanja

t: ala brale koji si ti kuler samo nešto ne razumin jebeš raka i polipe ali kojega si đavla upuca tarantulu

t: po etičkom kodeksu nije uputno ubiti psa a i mogu opravdati sve što kažem a ti koja je tvoja tajna (izbaci iz grla gustu karameliziranu pljuvačku na uzavrelu prašinu grubog okvira unutar kojega se kreću)

t: brzo ga izvuć i polako spremit sve ostalo su pizdarije 

  

tu razgovor samo naizgled završava 



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

BANGKOK #1: Na asfaltu koji pjeva i gori

MOOSBURG: Schlosswiese - teški trip kroz zvučnu džunglu

KRABI: Ništa ti ne fali, i to te ubija