sin morski, zajaši vjetar hondo; IV





 IV



podignuti palac jedan je od najgenijalnijih izuma našeg motoriziranog doba 

ovo je bio drugi takav palac zbog kojega se buš neplanirano zaustavio 

vlasnica palca bila je komad pljesnjiva pop arta u neukusnim tridesetima po slobodnoj procjeni 

u kosi je nosila zrnca jujube a na usnama su se zrcalili ostaci crvenoglave šojke što je umrla prirodnom smrću 

buš je promašio brzinu i mašina je ispustila jedan jezoviti krrrrr

tebra evo cure mlađušne pusti me da stanem žalbe zbog toga ne smije biti izvan kontrole je treba joj mobilan tip poput buša

ova je skroz ošajdarena jebate di ćeš nju 

dude su joj dobro izbačene iz excentruma to volim

je kolo sala tu kolo sala tamo

to se danas traži tebra kolosalna žena

brale ol nevidiš uvrnuta je

sve su uvrnute to njihovo traganje za tipusom isto je uvrnuto ova se lijepo usmjerila na pronalaženje automobusnog tipa zato nemoj započinjati naginjati na mobing koji u oku promatrača ne izaziva susjećaj već priziva istančani perfidni duh morusa ljubana morusa ljubomorusa ili ne daj bože njegovu živuću kćer za kojom raspisana je međunarodna potraga bojim se i izgovoriti ime njeno ali u ovim trenucima mogu reći bar to radi se dakle o ljubomori nezamjeruvaj mi je znam nije lijepo žaliti se i proklinjati sudbu krutu ili tešku veliku ili beznačajno tešku ili banalnu

sve je lako kad si mlad i kad imaš fatamorganu brale radi kako oćeš ja tražim izuzeće od odgovornosti

a nemoj me tebra batije svi me buje kao da sam pomoćna radna snaga svatko nešto hoće svi nešto traže samo traže čim započnem hm nešto javi se moja mama koja traži nešto zahtijeva nešto prekida i primjećuje nije ona jedina imam u okruženju podosta takvih redom do vrha ministrasti pa i dalje do onoga bruxelesa pa do dične nam kuće od bijela kamena znam ja te što traže ime i adresu mail i godinu rođenja mjesto rođenja nacionalnost matični broj dijagnoze oibe kalibre šupaka i pištolja diplome potvrde svjedodžbe dužine instrumenata kapacitete mjerljive i izvanregula ma što ja znam to doncentriše umne krugove u suskus 

područje impakta bilo je ograničeno i buš je pokušao pronaći malo mjesta za parkiranje u tom uskom džepu što su ga u stijenama gaudijevskih oblika skrojile slobodne prirodne energije u eonima godina 

kad ga je našao zaustavio se i izašao

zovi me viki 

rekla je kratko

buš 

predstavi se pruživši joj ruku 

problem 

upita

uvijek sam se pitala može li i kamen biti živo biće

može teoretski 

odgovori buš 

život je kemijski proces primanje i davanje energije pokret neprestano kretanje 

nastavio joj je objašnjavati vagajući svaku svoju riječ 

ako toga ima u kamenim strukturama onda

viki ga prekine 

kamenjar se pokrenuo i pretvorio u ovcu instiktivno sam reagirala i auto se zanio

njegova prednjica završila je u oštrim krhotinama nazubljenog vapnenca uraslog u modrikasto zelenu površinu mora 

nema problema odbacit ćemo te do prvog automehaničara

znam jednoga malo je dalje ali ako me odvezeš do njega nećeš požaliti vratit ću ti svačim nečim

jednom davno viki je bila tek malo procesuirano meso dizajnirano u zamozgovlju nekog individualnog proizvođača pokakanih jaja i izrađena u kalupu pičke materine 

u međuvremenu postala je veća od života 

tijekom svoje vladavine naučila je prisvajati prostor i manipulirati materijom te psihološkim masturbacijama vršiti utjecaj na šupke i papane koji su je opsluživali 

nije te strah od samouništenja jelda 

upitala ga je

nije bejbe 

odgovorio je buš 

upadaj kifeli daj se prebaci nazad damu ćemo staviti na probacijski tretman a ti je odpozadi drži pod prismotrom

kifeli je značajno pogleda 

znači ti si viki

jesam cakani a ti si

kifeli 

kaže 

ajde sidi

viki je bila tek jedna od onih oni gledaju i nitko ništa žena ali je dobro znala da u ovim teškim vremenima to znači koliko i crno ispod nokta 

čita san neki dan članak o samoubojstvima 

ispali kifeli pokušavajući se kvalitetno socijalizirati

pa što 

pomalo nezainteresirano reče viki

kako pa šta tip se prova ubit 

reče kifeli ozbiljno 

daa 

kaže viki promatrajući netremice bušove ruke

reka je da je to ka kad se opečeš a ne požališ ne razumin a vi

nedostatak samopouzdanja 

pojasni buš

viki se tad okrene prema njemu pa ga počne seksualno zlostavljati 

jebeš li štogod

tu i tamo 

odgovori kifeli 

prošle godine san jedan put ove malo riđe

a ništa onda ga zabij u zemlju i čekaj potres 

uzvrati viki našto se svo troje odvališe od smijeha  

bušu se pogled zadrži na viki 

podrobno ju je proučio svojim trećim okom 

iz njenih velikih korporativnih sisa kap monokromne mliječne mrlje bacila mu se pod noge 

iz glave joj vire užarene katatoničke žice i kratke nano niti sklopovi su nemušto zalemljeni optika joj ne izgleda najbolje 

dok gleda kroz njene trilobitske uši razmišlja o bunuelu i daliu 

nunca mais reče bunuel 

nikad više potvrdi dali

no seks no penetrejšn frend jeli tebi jasno da smo u stanju postat mazohisti radi ono malo lubrikanta žene one će nas dokrajčiti to je njihova misija slušaj mene mi smo vrsta koja izumire evo dovoljno ti je pogledat natrag u  povijest koliki muški su najebali od žena uzmi za primjer salomona sve je ima i bogastvo i moć i poštovanje čak i boga na svojoj strani  iljadu žena je ima iljadu ej brale i šta nije mu bilo dosta nego oće još jednu još jednu ej di to ima aj reci

a kad ih je stigao sve obraditi 

nasmije se buš konspirativno namignuvši viki

ej frend ja sam to malo proučija pari mi se da ih nije on drma

nego tko 

upita viki i uzvrati mig bušu

a jeba te led čuvari ko drugi salomon je najeba zbog žena a to je samo jedan primjer najočitiji

poznato mi je to 

kaže buš 

zato treba biti kao onaj englez vozač formule

koji vozač 

upita kifeli

hunt nikamo nije išao bez dva plava komada malo se utrkivao malo guslao plavuše čovjek se zajebavao

kifeli nikako nije mogao povezati židovskog kralja i vozača formule

znaš šta ja mislin ljudsku vrstu neće dokrajčit ni kravlje ludilo ni svinjska kuga ni šuga od ovaca ni tičja gripa niti neki zajebani virus koji će doć izvanka sa neke svemirske teče ništa od toga sjebat će nas natjecateljski duh

ono dvoje ispred nisu ga baš najbolje razumjeli 

samo su se značajno pogledali i namignuli jedno drugom

pazi šta vam kifeli govori 

mhhh 

promrmlja viki 

žene se oće natjecat sa nama muškima nonstop oće dokazat da su ne samo jednake nego i bolje brale ti si bija sa puno žena jesi li ikad vidija muškoga koji se natječe sa ženon naravno da nisi ali žena žena misli da je manje vridna ako se prepusti muškarcu da san ja žensko ne bi mi palo na pamet da se dokazujem šta bi se dokaziva lipo kod kuće ležin ili se igran sa dicon a pogledaj ove današnje žene sve sama hiperaktiva jebate stalno nešto dokazuju stalno negdi jure a nigdi da stignu same sebi su natovarile miljun obaveza  a sve in klizi iz ruku dica ih mrze  muževi ih ostavljaju šta nije 

jel ti nemaš trebu 

upita viki i ne pogledavši ga 

kifeli ništa ne odgovori

i bolje ti je 

kaže buš 

žene izopače ljude

mi nismo ljudi 

uzvrati kifeli 

čujte dosta zajebancije ajmo malo ozbiljno koka ti mi ono izgledaš poduzetno znaš li za kakvi džob imaš li koju vezu

ti bi radio 

upita viki

ma nebi ja radija ali bi volija imat posa

a što znaš raditi

a šta ja znan znan svašta šta triba

moj stari ima ranč

ima ranč a di to

u lupoglavu

enti matere di je to

nije daleko

a čuj aj vidi može li se šta nać zame

hoćeš da odmah nazovem starog

daj zovi šta čekaš da oće li odma

viki uzme mobitel i nazove oca 

objasni mu situaciju i sumnjivog pacijenta koji bi radio na ranču

 s druge strane zareži glas

 a gospe ti se ukazala daj mi ga

kifeli prihvati mobitel

kad bi došo jel možeš danas

kako danas ma ne mogu danas iman neka posla

dobro onda kad dođeš samo pitaj za miću

oću

jes ti siguran da ćeš doći

nema problema

ajd dobro nemoj da nedođeš zvali me ljudi a ja ih odbio posao nije težak plata tri obroka dnevno i kutija cigara a gospe ti di to ima piće i žene plaćaš sam  ajd dođi ja te čekam

a di ste vi

sve ću da ti objasnim viki mi je rekla da idete prema gradu ovako kad izađeš iz kola lijevo malo dalje je muzej nasuprot hotel pored njega wellness za koji kažu da postiže odlične rezultate a u prizemlju je sušionica pa kod easy living reklame i petmetarskog panoa skreneš na istok u ulicu lako ćeš je naći s desne strane je zahod a lijevo je mali park sa bistom e ali pazi da ne uđeš u onu drugu ulicu jer ćeš onda izaći kod crkve a tamo kopaju temelje za novi spomenik pa ćeš se morati vratiti nazad samo pazi kako prelaziš cestu i na kraju ulice digni glavu otprilike za 45 do 60 stepeni vidjet ćeš piše krediti pa kreni opet desno onda ravno sve do kuće sa žutom fasadom e tamo te čeka autobus za lupoglav jel da nije komplicirano samo pitaj šofera gdje treba da izađeš jesi razumio

jesan

čekam te u restoranu samo pitaj ljude za miću ajd

viki je usput suptilno ispričala priču o svom ocu bratu i sebi 

ovdje je ultra sažeta verzija 

prije nego li je postao to što je imao je nešto sitniša na svom bankovnom računu i zanokticu na palcu lijevog stopala jer se prestao baviti solarnom yogom još tamo u trećemu osnovne 

u kompostu od jantara što je dozrijevao u ušnoj školjci i užeglih medenjaka spravljenih na dimu od kokošjeg dreka koje je rudario iz nosa pomoću posebno opremljenog nokta malog prsta uzgojio je dva jointa debelog koji je na lijevom ramenu imao istetoviranu vibraciju naranče i masnog koji je na glavi nosio mekodlakog pšeničnog terijera 

pušili su sami sebe ležeći u neprirodnom položaju na devinom jogiju iskovanom od čistih energetskih misaonih oblika i lupetali mi smo dva miopa i sve nam je u magli znamo da se i u rusiji može dobiti sve što i na zapadu a teško je pronaći axayao kada imaš ručnik oko glave 

mićo je držao da to rade samo zato jer su željni brze zabave i jeftinog spektakla u obliku roditeljske pažnje 

kifeli se hlebinski trudio da razumije o čemu melje i baš mu je dobro napunila glavu 

još je rekla da bi uz pomoć njenog oca kifeli mogao napraviti karijeru a usput se riješiti ulične prašine i mobilnih telefona

ostatak puta kifeli se pametno branio šutnjom 

razmišljao je o tom ranču ali nije to sad važno 

najvažnije je da nakon što je viki vratio mobitel više nije bio u dosegu mićinih destruktivnih sila

zavojita cesta hipnotizira adrenalin skače 

buš vozi kulerski opušten u svom kožnom sjedalu s lijevom rukom na volanu a desnom na mjenjaču 

uživa u svakom prijeđenom kilometru 

viki ga sneno pogleda pa reče 

imaš ruke poput apolona 

i pomiluje mu dlan

fokusirani samo na vizualno prestali su pričati

koji sat poslije ubacili su se u prostorni plan šire periferije grada 

buš je zaustavio svoj oldtimer pokraj potoka u koji je kifeli bacao kamene oblutke 

ovi su klizili po površini vode praveći koncentrične krugove

viki i buš nisu marili za tu igru 

konzumiraj me hajde konzumiraj me 

reče viki i baci se na buša

osjetio je okus prženoga jada na njezinim usnama 

stiglo je vrijeme da se prestanu osjećati nedodirljivima

rekla je i izvadila zaleđene sise s kojih su ga promatrali smeđi medenjaci kao na zimskom kaputu coco channel iz kolekcije jesen zima 59 

naslonila ih je na haubu forda

lim je zacičao kao prženo jaje i dim je prekrio sve


   


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

foto.aut.poertschach.