sin morski, eutop!a


 sad kužim taj tvoj dijalekt






na ruti prema delhaezeu u ulici slikara ima jedna zgrada daleko od turističke graje koja je sama po sebi interesantna zbog svoje elegantne fasade sa plavim prozorima ali ono što me uvijek iznova fascinira je jedna fora jedan očaravajući i zavodljiv detalj na njenom uglu što osim znatiželjnog pogleda ne traži zauzvrat ništa 


iz čvrste strukture reduciranog prostora dvostoljetne fasade tamo gdje bi svatko razuman očekivao balkon izranja ´t bootje izmodelirana fatamorgana u obliku pramca bijelog jedrenjaka blistava i čista kao kap kiše na iglici bora nepatvoreni komad fenomenalnosti ne znam da li ova opservacija može lingvistički opstati ali taj je komad fasade naprosto fenomenalan svaka ti dala meštre 


gotovo da mogu čuti muklu škripu drvene palube i pućkanje kapetanove lule dok pramac u modrini s onu stranu smirenja hita u zagrljaj punim obećanja što ga nudi sunce i morsko plavetnilo ovdje ću stati jer će me sva ta ko to more platit romantičarska kakanja odvesti u neželjenom pravcu 


natrag u uobičajeno sivo antverpensko godišnje razdoblje za dobrih dana boli me kurac posudio bi mi kost povijesna je činjenica da mi je trebala za juhu jebiga takva su bila vremena sve je bilo drugačije a osim toga susresti boga a ništa od njega ne tražiti nije nimalo mudro bog te jebo bila je njegova uobičajena dobrodošlica na narodnjačkom jeziku i naravno da je pri tome mislio na sebe 



pravio se da popravlja određene modele malih kućanskih aparata najjači je bio na kladionici ali popuši mi govno najčešće je brudao jetru na crno često se bavio bijesom vjerojatno samo kako bi ispucao emocije prema stvarnom ili zamišljenom neprijatelju no to se mene ne tiče nisam imao nikakve iluzije prema njemu idi u pičku materinu bio je na zlu glasu kao prgava svađalica a zapravo samo je pucao pettonskim ćorcima kako bi podigao vlastiti rejting od davnina je poznato da lingvističko divljanje u određenoj populaciji može biti snažan motiv za izgradnju kulta ličnosti


ako se mene pita zabranjene riječi ne postoje pa ga nikad nisam tražio da mi kaže svoje pravo ime isto tako nisam ništa znao o njegovom autonomnom životu gdje je nabavio presumciju nevinosti nemam pojma premisa ga je ignorirala kod nje je naišao na zid od živog pijeska zaključio je da postoji u realnom obliku ali već cijelu dekadu muku muči da je pravilno percipira gotovo ga je izludilo to traganje uglavnom sve neke komplikacije 


ne znam što bih uopće rekao o njemu sjajan je momak doduše pun mana ali izravan pa čovjek ne može a da ga ne voli iz daljine čujem da je nedavno sve svoje hahare poslao na mliječnu stazu ne bi li se riješio javnozdravstvenog problema s težim simptomima to sam slučajno saznao od dragojle njonjić koja je željela ostati anonimna kako sam uopće došao do nje slučajno sreo sam njeno slobodno vrijeme na friziranom indigo uzorku sigurne kuće za nepokorne žene zastali smo izmijenili par riječi iz prošlih dana tek da se nešto kaže ono zašto smo bili i kada smo bili i otišli svatko svojim putem          

 

i dalje sam gladan računao sam pa sam se preračunao u džepovima samo sitna kinta brojevi koji me ne mogu zasititi kako sam bio u ranoj fazi upoznavanja novih običaja i ljudi oko sebe otišao sam do jebo ti pas mater s nadom da ću ga zateći ispod utabane ilovače u njegovom podrumskom magazinu 


premostivši jaz između fikcije i činjeničnog stanja uputio sam se u chinatown radi se zapravo o jednoj ulici bez estetske odgovornosti čiji je službeni naziv van wesenbekestraat u koju su se smjestili svakojaki interesi znanja alati i struke od muke brojne ćaobao trgovine dim sum restorani ljudi s vještinama kiropraktike i tradicionalne kineske medicine kongovi saloni za masažu tongove putničke agencije shanova podzemna garaža čak i budistički hram svatko s malo većim zanosom do nje može doći preko astridpleina pa ravno pored radisson blue hotela i onda ispod blago pokunjenog pagodepoorta kojega su upravo renovirali jer je imao ozebline i rane od ugriza vremena a zmaju su od truleži počeli ispadati zubi naravno da se možete i sunovratiti pod pravim kutom zatamnjenog neba preko de coninckplein tržnice na kojoj se preko dana skupljaju basketaši a u sumrak kada spužva tame boje počinje razmazivati do nedefiniranih mrlja pristižu narkosi i njima slične vrste kao i kontigenti crnih prostitutki i treći problematični populacijski elementi dan nekad ovako nekad onako crta svoje slike a onda dođe noć i sve ih izbriše ovdje to funkcionira 


emocionalno poremećen šta mi ko može instinktivno je prepoznao praktičan potencijal ove ulice bila je prljava i bučna poput same azije ali ne samo to bila je i opušteno ružna i puna jeftinih dućana uhodana me navika uhodi pa se stadoh muvati po tom dijelu grada i nikada ne bih pogodio gdje sam da nisam ugledao ležerne šahtove bez poklopaca a i rastrčane lokalne anonimce sam odmah prepoznao


s druge strane vrata dočekao me domišljat jezik i pomalo neodgovoran glas koji baš i ne ulijeva povjerenje 

koji je sad kurac 

upita nabijem te

ne znajući kako da to argumentiram odgovorio sam bez i najmanje slutnje 

ik ben

suočen sa situacijom napao me kao što to inače rade ljudi njegove dobi i obrazovanja

ko

stani malo 

pokušao sam ga umiriti novom tehnikom 

nije pristojno tako nedolično ispitivati gosta ali kad već inzistiraš možeš me zvati g a s t 

zvuči domaće flamanski no ta se tehnika  pokazala potpuno neučinkovitom bio je to spektakularan promašaj

još nisam spreman da te ubijem u ovaj kasni sat 

kaže ne može mi niko ništa stilski raspoložen glas 


prekoračivši nužnu obranu zakuca me graciozno na zid bezbojnog i bezsvjetlosnog hodnika ćutio sam se kao potpuni papak ali nebitno u lingvističkoj pucnjavi važno je ostati živ nisam imao nikakvih planova za vikend ali eto nije mi se posrećilo spakirao sam se uzeo samo najnužnije i napustio grad ne čekajući da se stvari poprave nastanio sam se u izmišljenoj zemlji koja se zove izlaz u slučaju nužde


govori se da nakon što je film spavanje iznadprosječno drvenastim pogledom odgledala CICMIC puta dragojle njonjić slobodno vrijeme je zapalo u stanje u kojemu nije bilo u stanju detaljno dekonstruirati krešin model usmjeravanja kiselih kiša prema jednokratno okrenutim mezozoičnim metasekvojama svejedno dragojle njonjić slobodno vrijeme imalo je pravilno raspoređenu podršku roditeljske udruge ali ne i apsolutne grane koja se u krivo tempiranom intermezzu između nekoliko problematično neopipljivih opcija otkinula od obiteljskog stabla za što postoji čisto vanjski razlog a povlačanje u nadahnutu neravnost mokrog čvora pak ne mora između redaka značiti ništa dijametralno suprotno gledajući širi kontekst skučenih asimetričnh okolnosti dragojle njonjić slobodno vrijeme oblikovalo je ovu priču  


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

foto.aut.poertschach.